Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


kek ejermensi
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
kek ejermensi



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Friday, 15-Jan-2010 11:28
December 2009... Fuuuhhhhh
December 2009, memang sibuk.. hampir setiap minggu tak dok dirumah.. dari penang ke kelantan, balik penang.. pergi ipoh... balik penang.. rehat sat krismas.. haha.. pergi kelantan.. balik penang.. sekolah buka...

Anak sedara kawen sekali 3 orang.. dari famili yang sama.. cuma selang minggu jerr...Badan pun rasa mcm nak lerai tulang-tulang.. hahahaha...

Tapi yang paling menyedihkan bila kek yang mama buat hancus jadinya.. uwaaaaaaaaaaaaaa.... Bukan setakat fondant yang mama buat... bunga siap yang mama beli pun lembik.... bila semakin petang.. fondant tu bagaikan air gula yang menitis..... :cry:

Takmo laa citer panjang-panjang.. tengok jerr laa gambar.. hehehe...

Kalau ada sape-sape yang nak sewa 'Fountain stand" tu btau mama ekkk ;-)





rajinnyaaaaaaaaaaaa ;-)


hmmm mana satu ekkk yang paling sayang kat aku... $-)


Ello.. jangan tidur laa weiii.. hehehe


Melepek hiasan kek ni... :-S :-S cuaca sungguh sejuk.. bila tengok jerr fondant tu mula berkilat.. dah agak dah.. mesti kek mama hancussssss... :cry:

Tak dapat diselamatkan langsung.. masukkan dalam bilik aircond pun hampehhh.. so lenkali.. kalau buat kek fondant time hujan.. berhati2 di jalan raya... :bitter:

© Pidgin Technologies Ltd. 2016